Ми продовжуємо знайомити Вас з методами і стратегіями соціально-емоційного навчання. На тренінгах “Соціально-емоційні навички ХХІ століття”, які пройшли в міському центрі дитячого туризму, педагоги міста занурились в атмосферу безоціночного прийняття, емпатії та дружнього ставлення, яке саме й сприяє ефективному навчанню.

Багато вчителів повертаються до нашого тренінгу вдруге, щоб знов зануритись в атмосферу цікавого та продуктивного навчання на основі СЕН. Пропонуємо відгук  нашої курсистки  про навчання за програмою:

“Дорогу осилит идущий.

Вчора була вдруге на тренінгу з пані елена Кепканова, за програмою Lions Quest.

Це саме той випадок, коли виходиш і хочеш творити. Не втома, не перенасичення, не дратування , а вмиротворення та розуміння, що я там де маю бути. Педагогом можна стати. Можна стати професійним педагогом, але ніколи не любити свою роботу, відчувати постійне виснаження…

Олена правильно сказала – відчуваєш що тобі не комфортно, важко, ти дратуєшся. Не йди до дітей, змінюй фах, шукай свою дорогу. Це важливо!

Нічим не вмотивуєш людину, якщо вона не має бажання, не “горить”, “живе” своєю справою.

Щоб наповнити дітей та розвивати їх соціально-емоційну сферу треба самому бути наповнений, готовим віддавати, готовим до емоційних сплесків, до життя серед маленьких людей, знати свої сильні сторони, способи саморелаксації, любити себе та приймати всіх, хто поруч. З усіма їх “тарганами”.

Вони не запам’ятають математику, мову, біологію… Але запам’ятають ваш настрій, бажання почути їх, допомогу та підтримку в складній ситуації, зрозумілу похвалу (ти постарався та отримав гарний результат!), реакцію дорослого та групи під час уроків/на перерві. Що дає цей тренінг? Розуміння того, що з дітьми важливо говорити, чути їх та знати як це робити. І саме головне – звести ситуації булінгу, шкідливих звичок, бажання робити лише негативні вчинки до 0.

Що таке похвала, яка вона, як нею користуватися. “Молодець” – забудьте це слово. Воно забирає у дитини можливість рухатися далі, розвиватися. Безперервна робота в групах, парах.

Правила, розподіл в групи та ролей у вже створених, вміння управляти групою, працювати на результат та включати абсолютно всіх учасників, міксувати та екологічно діставати із зони комфорту (мікрогрупи, які вже утворилися за час існування класу).

Бачити в кожному його сильні сторони та обирати позитивний вектор спрямування (я бачу та відмічаю позитивні дії/справи та даю дитині зворотній зв’язок, тим самим будую нові нейронні зв’ язки для користі дитини)

Ми так часто залипаємо на негативі (він прогулює, матюкається, бігає та не дотримується правил….список можна продовжувати ще довго) .Навички активного слухання. Як це робити та навіщо. Чому важливо? (природа про це теж подбала – тому в нас 1 рот та 2 вуха )

Підготовка благодійних проектів та використання всіх набутих знань та навичок вже зараз, в реальному житті.

Програма розписана та розкладена по поличкам. Бери й роби.

Вчора ми якраз таки тренувалися проводити урок, витримуючи 4 його етапи та використовуючи стратегії, яких навчилися протягом 1 дня (три П, ЗХВ, ажурна пилка, сюрприз, гра, МШ, рука вгору). Та батьківські збори, які зовсім відрізняються від звичайних шкільних. Вони провокують думати та відчувати. Стати ближче до дітей.

Програма побудована так, що враховані різні канали сприйняття інформації, різни види інтелекту (теорія множинного інтелекту), вікові особливості та можливості дітей.

Тренінг абсолютно безкоштовний. 2 дні – перший спрямований на теоретичну базу, другий на практичні завдання.

Приходьте та відчуйте силу.

Пані Олена, дякую Вам!! ”

#LionsQuest

#Будинок_вчителя

Ганна НОВИК