В рамках проєкту «Мирне мистецтво на уламках війни» з метою розвитку творчих навичок, психологічного та емоційного розвантаження учасників освітнього процесу, Київський міський будинок учителя розробив майстер-клас по застосуванню різних технік по обробці, зачистці, поліруванню та художньому розпису  використаних бойових гільз з метою залучення учнів та вчителів закладів освіти до створення ними декоративних виробів з металу.

         На підставі  угоди   про партнерство та співпрацю між двома Закладами, Київський міський  будинок вчителя організував  проведення майстер класу «Перетворюємо засоби війни на витвори мистецтва»  в Ліцеї № 89 імені Григорія Цехмістренка Печерського району міста Києва.  

Представників  Будинку вчителя гостинно  приймав 10Г клас  на чолі з класним керівником  Коденко  Тетяною  Віталіївною.  Учні  підготували  клас  для проведення  творчої роботи :  шкільні парти трансформували в острівці, де  були  приготовані  палітри, пензлики,  стаканчики з водою та акрилові фарби.  

Крім  господарів, були запрошені  учні та вчителі ліцею.

       Майстерклас  був проведений   художником-оформлювачем  Гордієнко Людмилою Володимирівною, яка  розробила  і  поділилась з школярами  та викладачами  власною   методикою

поетапного нанесення покриття, особливостями оптимального температурного режиму,застосуванням  допоміжних матеріалів, різних технік по створенню витворів мистецтва з звичайних  використаних бойових металевих гільз, яких, на жаль, в Україні з кожним днем стає  все більше.

         Людмила  Володимирівна  попередньо  підготувала  для розпису дітьми гільзи – був  нанесений  грунтовий  шар  і  зроблені деякі заготовки  малюнка.  Детально ознайомивши присутніх з тонкощами Петриківського розпису, нанесення  пензлями мазків фарбами та цяток відбитком пучка пальця, особливостями  комбінацій  кольорів, точними сміливими  рухами  юні художники  почали творити дива..  

Не було байдужих облич, і діти, і вчителі  старанно і  залюбки  фантазували, створювали  свої  шедеври.  Згодом  на  відпрацьованому металі  замайоріли  грона калини,  забуяли  яскраві квіти , різноманітні візерунки, ромби,  метелики, чудернацькі  орнаменти.

 Діти  гомоніли,  питали  порад,   майстер клас  пролетів на  єдиному  подиху.  Вчителі теж згадали  своє дитинство, ділились  своїми враженнями  і  спогадами  про  улюблені шкільні уроки  малювання. 

Після  закінчення  творчого процесу ,  гільзи вишикувались  на підвіконні  для висихання. 

Найближчим часом  їх  залакують для  уникнення  псування   розфарбованої поверхні і  набуття  гарного глянцевого вигляду.

           Освітяни  щиро дякували за  надані  поради  та  секрети  творчого процесу.

          

На нашу думку,   запровадження  таких майстер класів  для  школярів  полегшить  залучення  дітей до художньої творчості, сприятиме

психологічному та емоційному розвантаженню учнів,  нормалізації психічного стану,  долученню до створення власними руками цікавих, стильних, етнічних поробок.