Часто кажуть, що успіх людей залежить від м’яких навичок більше, ніж від твердих. Знання учнів швидко примножуються, змінюються, оновлюються. Тому перед вчителями стоїть багато нових викликів, оскільки освіта повинна бути спрямована не лише на здобуття знань учнями, а й на оволодіння ними соціально-емоційних навичок. Саме і успішність реформи освіти залежить, у тому числі, й від якості і глибини впровадження соціально-емоційного навчання: уміння працювати в команді, навчатися вчитись, розумітися з іншими, вміти володіти своїми емоціями, креативно і творчо мислити, об’єднуватись в групи з метою виконання різних завдань.
Педагоги нашої школи взяли участь у тренінгу «Соціально-емоційні компетентності ХХІ століття». Насичених два дні. Нові знання, нова теорія, практика, пробували на собі багато ролей. Без відпрацювання теорія залишилась би лише цікавою теорією. Отримали неймовірні відчуття. Було цікаво, корисно, пізнавально. Ні відключення світла, ні повітряні тривоги не стали нам завадою на досягненні мети. Панувала дружня навчальна атмосфера. Учасники отримали сертифікати про навчання та визначили стратегію зростання педагогічного досвіду в закладі освіти.
Дякуємо завідуючій методичним відділом будинку учителя Олені Кепкановій (Elena Kepkanova).